tisdag 21 augusti 2007

Gitnail

Jag är inte van vid "gå upp klockan 7 och komma hem 17-livet", mer "gå ut 17 och komma hem 7",
Nu verkar jag köra någon mellangrej, och idag när jag skulle sova och plugga så kom min kära Emelie från Stockholm och en öl blev fler, och det där med att sova klockan nio försvann för fem timmar sedan.
Nu har jag gått ensam genom regnet och även köpt en påse godis på 7-eleven för att kunna hänga där lite.
Hittade tre dagar gammal middag i kylen och det är helt okej.
Men seriöst, jag är inte hungrig.
Jag har tuggade makaroner i munnen men jag kan inte svälja dem.

En sak som suger fanhelvete är att jag sparade i tusen år för att kunna köpa en ny mac ibook och idag fick jag veta att alla på skolan får låna sådana gratis, och jag får inte ens använda min egen p.g.a. någon skitblablablalicens. så bra Rachel, nu kan jag ha två likadana datorer, en som jag använder för att skriva kulturella utvärderingar på och en värd 13000 som kan stå och ruttna i garderoben i två år.
bajs.

okej jag måste sova ölen ur kroppen innan jag skall upp om fem timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm, det var ju lite dumt ja - med datorerna.
Å andra sidan finns det kanske en del du vill öra på datorn som du kanske inte "får" göra på den du stoppar in i skolans system och tja, då kan det ju ändå vara bra att ha en alldeles egen?
Men ja, det är lite bökigt, har ju själv två och ibland vet jagöwq inte var jag lagt det ena eller andra